preskoči na sadržaj

Strukovna škola Pula

Login
Tražilica
Webmail

Virtualna šetnja

EU projekt

Katalog knjižnice

Medijska pismenost

 

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Korisni linkovi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 7. 2022.

Ukupno: 64929
Ovaj mjesec: 1130
Ovaj tjedan: 306
Danas: 52
Confindustria sjeverna Sardinia

Obrtnička komora iz Provincije Sassari osnovana 1922 (preimenovana  u Sjeverna Sardinija 2005)  je najstarija komora u Sardiniji. 

Organizacijske promjene uvijek su pratile i podržavale industrijske proizvodne trendove: u prvom dijelu dvadesetog stoljeća, proizvodnju kože, mlinskih proizvoda, proizvodnju ulja, vina, pluta te proizvoda iz rudnika;  u 50 '70 pojavljuju se petrokemijska industrija te „pilot“ ulaganja u sektor turizma u Costa Smeralda i u Riviera del Corallo, u novije vrijeme, širenje modela „malog i srednjeg poduzetništva“, prepoznavanje suvremenih industrijskih okruga pluta i granita, progresivni razvoj proizvodnih lanaca, čak i međunarodno, prehrambene industrije (sira, maslinovog ulja, vina, mineralne vode, domaći proizvodi, itd.)., mehanike, građevinarstva, informatičke tehnologije, zrakoplovnog transporta.

U perspektivi suvremene konkurencije, Industrijska komora Sjeverne Sardinije je ponudila značajan doprinos idejama, projektima i resursima za modernizaciju institucionalnog ponašanja i stvaranje boljih uvjeta za nove poslovne investicije.

Dokaz tome je izravno sudjelovanje udruge u: konzorcij društva za upravljanje nacionalnim sredstvima i sredstvima zajednice za područja iz Cilja 1; projekte i sporazume "pregovaračko planiranje"; istraživačkim centrima i programima visokog obrazovanja, uključujući specifične sporazume s akademskim institucijama; specifične inicijative usmjerene na potporu novih poduzeća i valorizacija prijedloga proizvodnih inovacija i infrastruktura; razne aktivnosti za promicanje područja u suradnji s lokalnim i nacionalnim tijelima i institucijama. Jak angažman u svim poljima pokrenuo je strateške misije i ciljeve i povećao broj članstva poduzetnika za više od 40% u posljednjih nekoliko godina.

Članstvo, međutim, unatoč prisutnosti nekoliko velikih tvrtki, karakterizira velika većina malih i srednjih poduzeća (preko 90%), snažna otvorenost prema vanjskim tržištima i, u većini slučajeva, vodstvo na tržištu usko specijaliziranih proizvoda. 

 
preskoči na navigaciju